Педагогічні ради 2021-2022
Педагогічні ради
№
|
Зміст роботи |
Термін |
Відпові-дальний |
Примітка |
1. |
«Педагогічні умови спрямування освітнього процесу на реалізацію вимог Базового компоненту дошкільної освіти в 2021-2022н.р.» Форма проведення: круглий стіл 1. Виконання рішень попередньої педради. 2. Організація роботи закладу та особливості освітнього процесу в період адаптивного в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби. (COVID-19) 3. Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2021-2022р. (інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році», лист МОН України від 30.07.2021 № 1/9-411
4. Обговорення і затвердження плану роботи ЗДО на 2021/2022н.р. Затвердження: - пріоритетних завдань, програм та методичних посібників, за якими будуватиметься освітній процес; - форми планування освітньої роботи з дітьми; - режиму дня, розкладу занять вікових груп; 5. Ознайомлення з перспективним планом атестації і проходження курсової перепідготовки. 6. Презентація новинок методичної літератури і посібників. |
28.08.2021 |
Директор
Директор
Вих.-методист педагоги
Директор
Вихователь-методист |
інформація
інформація
(виступ, обговорення) плани роботи
Колективне обговорення
Інформація
Огляд |
2. |
«Впровадження інклюзивної освіти та збереження і зміцнення здоров’я дошкільників»
1.Виконання рішень попередньої ради.
2. Про особливості інклюзивної освіти в ЗДО.
3. Про психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами (основні напрями діяльності, досвід роботи)
4. Про стан організації освітньої роботи в інклюзивній групі ЗДО ( за результатами тематичного вивчення) |
Гудень2021
директор
практичний психолог
асистент вихователя
вихователь-методист
|
Нагребецька Г.М.
Корічук С.М.
Беседіна І.В.
|
Інформація
Мультимедійна презентація
виступ
довідка |
3. |
«Афлотот» - програма фінансової соціалізації особистості дитини 1.ПРОГРАМА «Афлотот». Створюємо майбутнє відповідально й ощадливо! 2. Медіадіяльність створює майбутнє економічної освіти дітей. 3. Соціально-економічна освіта дошкільнят - крок в європейське майбутнє.
4. Проект за програмою «АФЛАТОТ» Ти, Я і Афлатун: Розвиток позитивного сприйняття своєї особистості з екологічного виховання «Посади своє дерево»
5. Ознайомлення дітей з доступними поняттями з економіки. Розвиток інтересу дошкільників до економічних знань 6.Стан роботи з організації соціально-економічної освіти дошкільнят в ЗДО (за результатами тематичної перевірки). . |
Лютий 2022
|
вихователь-методист
Норовило С.О. Паламарчук Н.М.
Білюга А.М.
вихователі дошкільних груп
вихователь-методист
|
виступ
інформація
виступ
презентація
обмін досвідом
довідка |
4. |
«Навчальний рік позаду: підсумки, реалії, проблеми» 1. Аналіз стану навчально-виховної роботи та виконання основних річних завдань за 20212022 навчальний рік. 2. Дидактичні ігри та посібники, спрямовані на розвиток мовленнєвої активності дітей. 3. Результати психологічної готовності дітей до навчання в школі. 4. «Влітку на майданчику» - пріоритетні завдання, план роботи на літній оздоровчий період. 5. Комплекс медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей, профілактика дитячого травматизму. 6. «Відкритий мікрофон» - пропозиції вихователів до річного плану роботи на 2022/2023 н.р. |
Травень 2022
|
Директор
Виховат.- методист
Практичн. психолог
Медична сестра
Педагоги
Вихователь-методист |
інформація
Виступ
Інформація за результ. діагностики. Інформація
Колект. обговорення
Інформація |