Педагогічні ради 2020-2021
Педагогічні ради
№
|
Зміст роботи |
Термін |
Відпові-дальний |
Примітка |
1. |
«Педагогічні умови спрямування освітнього процесу на реалізацію вимог Базового компоненту дошкільної освіти в 2020-2021н.р.» Форма проведення: круглий стіл 1. Виконання рішень попередньої педради. 2. Організація роботи закладу та особливості освітнього процесу в період адаптивного в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби. (COVID-19) 3. Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2020-2021р. (інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році», лист МОН України від 30.07.2020 № 1/9-411
4. Обговорення і затвердження плану роботи ДНЗ на 2019/2020н.р. Затвердження: - пріоритетних завдань, програм та методичних посібників, за якими будуватиметься освітній процес; - форми планування освітньої роботи з дітьми; - режиму дня, розкладу занять вікових груп; 5. Ознайомлення з перспективним планом атестації і проходження курсової перепідготовки. 6. Презентація новинок методичної літератури і посібників. |
28.08.2020 |
Директор
Директор
Вих.-методист педагоги
Директор
Вихователь-методист |
інформація
інформація
(виступ, обговорення) плани роботи
Колективне обговорення
Інформація
Огляд |
2. |
«Забезпечення достатнього рівня компетенції дошкільників для безпечного перебування в соціумі» 1. Базовий компонент дошкільної освіти про відповідні знання, вміння й навички безпечної поведінки в освітній лінії «Особистість дитини». 2. «Актуальність проблеми. «Безпека життєдіяльності дитини – важливий аспект навчально-виховного процесу в ЗДО» 3. «Художнє слово, як ефективний засіб створення правил безпечної поведінки»
4. «Створення в ДНЗ безпечного середовища для дитини»
5. Створення умов для формування навичок безпечної поведінки у дітей (за результатами тематичного вивчення).
6. Презентація тематичних папок з безпеки життєдіяльності дітей |
Гудень2020
директор
вихователь-методист
|
Нагребецька Г.М.
Беседіна І.В.
Паламарчук Н.М.
Демчук А.Д.
Беседіна І.В.
Обмін досвідом |
Інформація
Виступ
Консультація
Ділова гра
Довідка
|
3. |
«ЇЇ величність математика» або «Знання вихователя - успіх дитини». «Сучасні підходи до логіко – математичного розвитку дошкільників»1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради. 3. «Ефективне використання Блоків Дьєнеша для розвитку логіко-математичної компетенції старших дошкільників». 4. «Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей раннього віку». 6. «Палички Кюізенера, що це і як їх використовувати. Ідеї ігор і вправ» 5. «Найкращі цікавинки» (презентація дидактичних та розвивальних посібників з логіко – математичного розвитку) |
Лютий 2021
|
директор
вихователь-методист
Норовило С.О.
Бондар Н.М.
Білюга А.М.
педагоги |
інформація
довідка |
4. |
«Навчальний рік позаду: підсумки, реалії, проблеми» 1. Аналіз стану навчально-виховної роботи та виконання основних річних завдань за 20202021 навчальний рік. 2. Дидактичні ігри та посібники, спрямовані на розвиток мовленнєвої активності дітей. 3. Результати психологічної готовності дітей до навчання в школі. 4. «Влітку на майданчику» - пріоритетні завдання, план роботи на літній оздоровчий період. 5. Комплекс медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей, профілактика дитячого травматизму. 6. «Відкритий мікрофон» - пропозиції вихователів до річного плану роботи на 2021/2022 н.р. |
Травень 2021
|
Директор
Виховат.- методист
Практичн. психолог
Медична сестра
Педагоги
Вихователь-методист |
інформа-ція
Виступ
Інформація за результ. діагностики. Інформація
Колект. обговорення
Інформація |